X test
Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje i zwroty

 

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Vłóka handmade są tworzone ręcznie. Każdy z nich jest niepowtarzalny w związku z czym między produktami mogą występować delikatne różnice. Wykorzystywana w produkcji wełna charakteryzuje się plastycznością, dlatego produkty mogą się nieznacznie rozciągnąć.

2. Produkt realizowany na indywidualne zamówienie nie jest objęty prawem do odstąpienia umowy.

3. Przed odebraniem przesyłki Klient zawsze powinien sprawdzić czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół uszkodzenia, a następnie skontaktować się ze Sklepem.

4. W przypadku niezgodności produktu z umową lub jego opisem na stronie Sklepu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji poprzez odesłanie nienaruszonego i nieużywanego produktu wraz z opisem niezgodności na adres Sklepu: Vłóka Handmade, ul Kręta 17A, 22-400 Zamość.

5. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

6. Nieznaczne różnice odcieni kolorów lub proporcji prezentowanych produktów mogą być zależne od indywidualnych ustawień ekranu Klienta i nie mogą stanowić podstawy do zgłoszenia reklamacji.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep wyśle na koszt własny naprawiony lub nowy produkt, a w przypadku kiedy będzie to niemożliwe zwróci pełną kwotę zapłaconą za produkt wraz z kosztami wysyłki.

6. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep odeśle Klientowi reklamowany produkt wraz uzasadnieniem odmowy.

 

7. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania towaru. W tym celu niezbędne jest złożenie na piśmie stosownego oświadczenia i przesłanie go wraz z produktem na adres Sklepu: Vłóka Handmade, ul Kręta 17A, 22-400 Zamość.

8. Zwracany produkt musi być nowy, nieużywany i nienoszący jakichkolwiek śladów użycia. Koszt odesłania produktu nie podlega zwrotowi.

9. Zwrot pieniędzy za produkt zostanie dokonany w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej na numer konta wskazany przez Klienta.

10. W przypadku odesłania produktu używanego, uszkodzonego lub niepełnowartościowego, Sklep zastrzega sobie prawo do zwrotu kwoty pomniejszonej o wartość zużycia produktu.

11. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl