X test
Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

VŁÓKA HANDMADE

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie Vłóka handmade pod adresem internetowym vloka.pl. Jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem, a zapoznanie się z nim i jego akceptacja są niezbędne do złożenia zamówienia.

2. Vłóka handmade jest sklepem internetowym prowadzonym przez firmę VŁÓKA HANDMADE Aleksandra Gorońska, z siedzibą w Zamościu przy ulicy Krętej 17A, posługująca się numerem NIP 9222959096 oraz numerem REGON 364218984. Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji i informacji o działalności gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki.

3. Właściciel sklepu jest producentem wszystkich produktów które są w nim dostępne.

4. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zwana dalej „Klientem”.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia należy składać poprzez wybranie odpowiedniego produktu ze sklepu i dodanie go do koszyka.

2. Do złożenia zamówienia niezbędne jest podanie koloru oraz rozmiaru zamawianego towaru. Klient który zdecydował się na zamówienie produktu na wymiar powinien wprowadzić oczekiwane parametry (długość, szerokość, długość rękawa) wypełniając pole "Uwagi" na ostatnim etapie procesu zamawiania.

3. Warunkiem realizacji zamówienia jest akceptacja niniejszego regulaminu oraz podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 

4. Zamówienia można składać 24 dobę, 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień prowadzona jest w godzinach pracy sklepu, od poniedziałku do piątku w godzinach  10-18.

5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

 

§3

Płatności

1. Wszystkie ceny produktów prezentowanych w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w polskich złotych (PLN).

2. Klient płaci za zamówienie wybraną przez siebie formą płatności - przelew bankowy, płatności internetowe realizowane przez serwis PayU.

3. Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności znajdują się w zakładce "Formy płatności".

 

 

§4

Wysyłka towaru

1. Wysyłka zamówień realizowana jest za pośrednictwem firm wysyłkowych (firmy kurierskiej lub InPost Paczkomaty)

2. Termin wysyłki liczony jest od daty zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

4. Koszty przesyłki zakupionych towarów ponosi Klient.

5. Szczegółowe informacje na temat przewidywanego czasu dostawy i ceny przesyłek określone są w zakładce "Dostawa".

§5

Reklamacje i zwroty

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Vłóka handmade są tworzone ręcznie. Każdy z nich jest niepowtarzalny w związku z czym między produktami mogą występować delikatne różnice. Wykorzystywana w produkcji wełna charakteryzuje się plastycznością, dlatego produkty mogą się nieznacznie rozciągnąć.

2. Produkt realizowany na indywidualne zamówienie nie jest objęty prawem do odstąpienia umowy.

3. Przed odebraniem przesyłki Klient zawsze powinien sprawdzić czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół uszkodzenia, a następnie skontaktować się ze Sklepem.

4. W przypadku niezgodności produktu z umową lub jego opisem na stronie Sklepu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji poprzez odesłanie nienaruszonego i nieużywanego produktu wraz z opisem niezgodności na adres Sklepu: Vłóka Handmade, ul Kręta 17A, 22-400 Zamość.

5. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

6. Nieznaczne różnice odcieni kolorów lub proporcji prezentowanych produktów mogą być zależne od indywidualnych ustawień ekranu Klienta i nie mogą stanowić podstawy do zgłoszenia reklamacji.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep wyśle na koszt własny naprawiony lub nowy produkt, a w przypadku kiedy będzie to niemożliwe zwróci pełną kwotę zapłaconą za produkt wraz z kosztami wysyłki.

6. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep odeśle Klientowi reklamowany produkt wraz uzasadnieniem odmowy.

7. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania towaru. W tym celu niezbędne jest złożenie na piśmie stosownego oświadczenia (wzór oświadczenia do pobrania TUTAJ) i przesłanie go wraz z produktem na adres Sklepu: Vłóka Handmade, ul Kręta 17A, 22-400 Zamość.

8. Zwracany produkt musi być nowy, nieużywany i nienoszący jakichkolwiek śladów użycia, również opakowanie powinno być nienaruszone (folie i inne zabezpieczenia). Koszt odesłania produktu nie podlega zwrotowi.

9. Zwrot pieniędzy za produkt zostanie dokonany w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej na numer konta wskazany przez Klienta.

10. W przypadku odesłania produktu używanego, uszkodzonego lub niepełnowartościowego, Sklep zastrzega sobie prawo do zwrotu kwoty pomniejszonej o wartość zużycia produktu.

11. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem

 

§7

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).

3. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta.

4. Podając swoje dane osobowe wyrażasz zgodę na przetwarzanie ich w celu realizacji zamówień złożonych w Sklepie Internetowym Vłóka handmade oraz działań marketingowych takich jak przesyłanie informacji o produktach, promocjach i ofertach specjalnych.

5. Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów osobom trzecim, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.

6. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Żądanie zaprzestania przetwarzania danych jest jednoznaczne z usunięciem konta Klienta w Sklepie.

 

§8

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl